XSOFT Tickets Task Manager je sustav za upravljanje radnim zadacima u sklopu jednog poduzeća – vodeći organizacijski alat preko kojeg poslovni kolektivi na jednostavan način raspoređuju i prate radne zadatke, prate tko je za njih zadužen, u kojoj su fazi te u kojem roku će biti završeni.
Vrlo jednostavno sučelje web i Android aplikacije koja se instalira na pametne telefone omogućava raspodjelu zadataka i praćenje radnog procesa bez dugačkih sastanaka i kompliciranih procedura. Uz ovu aplikaciju, znatno ćete podići efikasnost svog poduzeća i uštediti mnogo vremena.
Kako Tickets Task Manager radi?
Tickets Task Manager omogućava jednostavno postavljanje radnih zadataka (ticketa) na aplikaciju. Članovi tima jasno vide sve detalje zadatka poput: kakav je radni zadatak u pitanju, tko je klijent ili kakav je stupanj prioriteta.
Proces počinje postavljanjem radnog zadatka (ticketa) na radnu ploču. Sustav ima mogućnost direktnog dodjeljivanja ticketa djelatniku ili opciju da djelatnici sami preuzimaju tickete.
Prvi korak je preuzimanje ticketa (ukoliko nije dodjeljen već), to ne znači da počinje sa radom. Idući korak je pokreni ticket – to znači da počinje sa izvršavanjem radnog zadatka.
Tokom obavljanja zadatka, radnik popunjava zapisnik rada tako da se u svakom trenutku može vidjeti šta trenutno radi, šta je urađeno, od kada do kada, koliko je vremena utrošeno.
Za popunjavanje zapisnika rada postoji niz opcija koje pokrivaju sve moguće radne potrebe, uključujući mogućost dodavanja komentara, utrošenog materijala, detalje poslovnog puta – ako zadatak to traži, te upload relevantnih dokumenata vezanih za radni zadatak (fotografije, pismeni dokumenti, PDF-ovi i sl.).
Nakon što radnik dovrši radni zadatak, ticket se iz dijela „u tijeku“, prebacuje u „završeno“. Posljednji korak je zaključenje naloga gdje odgovorne osobe imaju opciju potpunog pregleda prije fakturiranja.
Kome treba Tickets Task Manager?
Tickets Task Manager treba svakom poduzeću za pojednostavljivanje i organizaciju poslovanja. Umjesto dugačkih sastanaka i razgovora o napretku pojedinog radnog zadatka, svi podaci su u svakom trenutku savršeno organizirani i pregledni preko aplikacije.
Radni zadaci su klasificirani, shodno potrebama Vaše tvrtke u kategorije poput „Novi tiket“, „Zauzet“, „ U tijeku“, „ Završen“ i „Zaključen“. Potpuna preglednost, ušteda vremena i povećanje efikasnosti rada Vaše tvrtke.
Idealan sustav za poduzeća koja se bave servisiranjem
Tickets Task Manager se pokazao naročito koristan za poduzeća koja se bave servisiranjem uređaja i koja imaju potrebu za većom količinom terenskog rada.
Kako sustav funkcionira kod poduzeća koja se bave servisiranjem?
U slučaju da se Vaše poduzeće bavi servisiranjem uređaja ili sličnim poslovima, kada Vaš klijent javi da je potrebno servisiranje određenog uređaja, iz centrale se postavlja ticket za radni zadatak.
Svi serviseri dobiju obavijest na mobitel da je dodan novi radni zadatak. Najbliži serviser prihvati radni zadatak i krene u obavljanje posla. Ostali su obaviješteni da je ticket preuzet i čekaju idući, a Vaša centrala prati tijek obavljanja posla na svojim pametnim telefonima ili računalima.
Na taj način se štedi vrijeme i znatno povećava učinkovitost rada.
Što kaže jedan od naših klijenata o Tickets Task Manager aplikaciji?
„Tickets Task Manager je izvrsna aplikacija preko koje poslujemo s lakoćom. Svi radni zadaci su jasni, laki za rasporediti i potpuno pregledni u svakoj radnoj fazi. Zahvaljujući ovoj izvrsnoj aplikaciji XSOFT-a, znatno smo povećali efikasnost poslovanja.“Mira Tadić, managing director INEL MED d.o.o.
Odlična uvezanost sa ERP sustavom
Tickets Task Manager možete koristiti kao posebnu aplikaciju ili u sklopu sveobuhvatnog ERP sustava za poslovanje koji prikuplja i analizira podatke iz svih procesa u svim odjelima, te u stvarnom vremenu brzo osigurava statistiku i povratne informacije.
Više o ERP sustavu saznajte na ovom linku.
Zanima Vas Tickets Task Manager ili jednostavno želite saznati više?
Najbolji način da saznate više o Tickets Task Manager aplikaciji je da odete na stranicu proizvoda ili jednostavno kontaktirate XSOFT Mostar.